Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, nauczyciel może wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania każdego ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, obojętnie od tego, czy chodzi o:
aktywna tablica
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• demonstracje szczepów bakterii
Słuchacze zawsze są bardziej zaintrygowani, jeżeli w ramach nauczania oraz to właśnie dzięki takiej tablicy nauczyciele wbudują tekst, obrazy, filmy i / lub pliki audio. Na przykład nauczyciel ma okazję odtwarzać plik audio, żeby pokazać wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wówczas możliwość wymówienia innych słów, aby spowodować, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może też skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To wywołuje kreatywną oraz świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą bardziej wciągające i na pewno o wiele bardziej produktywne.
Robot edukacyjny Abilix Krypton
Dni używania suchych tablic po jakich pisało się kredą już dawno przeminęły. W tej chwili nauczyciele w szkołach zaczynają coraz częściej nauczać używając monitorów LCD wspólnie z tablicami interaktywnymi. Dzięki takiej technologii stosowanej w klasie każdy uczeń będzie chciał wypróbować działanie tablicy, a to ma prawo pobudzić entuzjazm uczniów do angażowania się w proces kształcenia się. Niemniej jednak za pomocą interaktywnych tablic można osiągnąć niemało więcej niż to, że uczniowie w takim środowisku szkolnym będą mieli znacznie więcej radości z nauki. Spójrzmy bliżej na to dzisiejsze wyposażenie szkół.
Tablice interaktywne a większy poziom zaangażowania nauczycieli oraz uczniów
Zamiast robić wielokrotnie nudną, jednokierunkową prezentację, pedagog ma prawo wykorzystać interaktywną tablicę do angażowania jakiegokolwiek ucznia w zajęcia. To sprawdzi się, niezależnie od tego, czy chodzi o:
• naukę słownictwa
• rozwiązywanie zadań matematycznych
• prezentacje szczepów bakterii
Uczniowie zawsze są znacznie bardziej zaciekawieni, jeżeli w ramach nauczania i dzięki takiej tablicy nauczyciele zintegrują tekst, obrazy, filmy oraz / czy też pliki audio. Na przykład nauczyciel może odtwarzać plik audio, by zademonstrować wymowę słowa wyświetlanego na tablicy. Uczniowie otrzymają wtenczas szansę wymówienia innych słów, by uczynić, czy robią to słusznie. Użycie nagrań wideo w nauce może również skłonić uczniów do myślenia poza konwencjonalnym środowiskiem klasowym. To aktywuje kreatywną i świeżą perspektywę uczenia się, co może prowadzić do wkładu uczniów w ich pomysły na lekcjach. Na dłuższą metę lekcje będą znacznie bardziej wciągające oraz na pewno znacznie bardziej produktywne.